السبت، 8 أغسطس 2009

تعرفهم بسيماهم لا يسألون الناس إلحافا



تأثرت كثيرا .. تألمت .. وبكيت ثم تمنيت

لم أر في حياتي ثباتا مثل هذا

اللهم ارحمها وأدخلها فسيح جناتك يا رب العالمين

شاهدوا الفيديو ..

وادعوا معي لهذة المرأة العجوز الصابرة

وتمنوا أن ننال الصبر مثلها


والله تمنيت لو أنني خادمها وأنال فقط دعوة من دعواتها

شاهدوا الفيديو جيدا واعتبروا


http://www.youtube.com/watch?v=ouuF37kPork



ادعوا لي معها



.

هناك 6 تعليقات:

  1. لا حول ولا قوة الا بالله

    اقسم لك بانى لا استطيع ان اتماسك ولا ان اوقف دموعى
    ليس عليها وانما على حالنا
    هى يا بختها بكل مافيها وبكل ماتفقده

    اما نحن فلا حول ولا قوة الا بالله علينا وعلى احوالنا وعلى الستنا وعلى دنيانا

    لاحول ولا قوة الا بالله
    لاحول ولا قوة الا بالله
    لاحول ولا قوة الا بالله

    لا اله الا انت سبحانك انى كنت من الظالمين
    لا اله الا انت سبحانك انى كنت من الظالمين
    لا اله الا انت سبحانك انى كنت من الظالمين

    اعجز عن كتابة تعليق او كلمة واحدة تعبر عن احساسى
    لا اقدر غير ان اقول اللهم ارزقنا حمدك وشكرك

    اللهم ارزقنا حمدك وشكرك

    بارك الله لك وجعل هذا فى ميزان حسناتك

    ردحذف
  2. بجد بجد
    ماشاء الله عليها
    ايه كمية الرضا ديه وايه الايمان بالله ده
    الست مش بتقول غير الحمد لله
    ربنا يباركلها في ولادها
    ويكرمنا بدعواتها
    ويكرمك انت كمان ويجعله في ميزان حسناتك
    يارب
    سلام

    ردحذف
  3. علي فكرة انا وفراشة قمنا بنشر الفيديو بين اصدقائنا والحمد لله حسينا اد ايه الناس اتأثرت
    ودعو ان ربنا يكرمهم زي الست الغنية اوووي بعفة نفسها والقريبة
    بجد الست ديه اقوي واقرب الي ربها بحمدها وشكرها
    والان قد تكون في اعلي مكانه في الجنة يخدمها الكثيرون
    ويعطيها ربها حتي ترضي
    بجد انا جيت تاني اشكرك
    ربنا يجعله في ميزان حسناتك
    ولازلت مذهولة من رضا تلك السيدة
    ربنا يرحمها ويكرمنا برضا كهذا
    شكرا اخي الكريم
    سلام

    ردحذف
  4. فراشة

    أعلم اننا من نحتاج الدعاء

    و كلنا خطائين ولكن خير الخطائين التوابون

    نملك فرصة عظيمة لتعويض ما فات

    رمضان على الابواب

    والدعاء وسيلتنا لإدراك رحمة الله عز وجل

    أسأل الله العلي العظيم ان يرحمها ويرحمنا برحمته

    ردحذف
  5. وردة

    ما شاء الله عليها

    وما شاء الله عليكي أنتي وفراشة

    وأنا اللي بشكرك جدا لأنك شاركتي في نشر الفيديو

    اللي مليان موعظة وذكرى

    ربنا يكرمك انتي وفراشة ويجعله في ميزان حسناتكما

    ان شاء الله

    متنسيش

    رمضان قرب .. ومحتاج نعمل بروفة لرمضان في شعبان

    رمضان فرصة يارب نستغلها

    أخيرا

    أنا متأسف جدا لأني مش بدخل هنا كتير

    لكن انا بتابع اي بوست جديد ليكي وكمان لبعض

    المدونين ومنهم فراشة ..

    عذرا على التأخر في الرد

    وشكرا لأنك زودتي حسناتك وحسناتي

    ردحذف
  6. استاذي الفاضل ارجو من حضرتك تنزيل الفيديو مره اخري
    اريد عرض الفيديو علي صفحتي بالفيس بوك رجاء من اجل الدعوه ولكم الاجر والثواب
    اسمي علي الفيس بوك
    Ahmed Saleh Farid Ahmed
    او ابعت الاضافه من خلال هذا الايميل
    ahmedmarina_sharm@yahoo.com
    اخوك في الله
    احمد صالح

    ردحذف